Pokud se ti něco nelíbí, je vždycky fajn se ozvat. Slušnou formou popsat, co se ti nelíbí a jak bys to chtěl jinak, je známka zdravého sebevědomí.
Rozhodně se k tobě nebo k tvé rodině na Umpodu kvůli stížnosti nebudeme chovat jinak. Naopak, pokusíme se poctivě zjistit, zda jsme neudělali chybu (chybovat může každý – i naši právníci nebo psychologové), a napsat ti, jak to vidíme za Umpod my.
Pokud chybu najdeme, určitě se omluvíme, a pokusíme se chybu napravit. Pokud chybu nenajdeme, pokusíme se ti lépe vysvětlit, jak to funguje, i když zároveň chápeme, že i tak tě situace může štvát. Rozhodně se pokusíme, aby příště všechno bylo lepší.
Nikdo tvou stížnost nepoužije proti tobě nebo tvé rodině. Máš právo si stěžovat, pokud se ti něco nelíbí.